Retourbeleid
Retourbeleid – Ornarca
Bij Ornarca willen wij dat jij tevreden bent met jouw aankoop. Als je toch een artikel wilt retourneren, volgen we onderstaande regels en stappen.
1. Retourtermijn
Je hebt het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits het product onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking zit.
2. Aanmelden van retouren
Om een retour aan te melden, stuur een e-mail naar ornarca.company@gmail.com met:
-
Jouw ordernummer
-
Een duidelijke omschrijving van de reden van retour
-
Foto’s van het product (indien van toepassing)
Wij bevestigen jouw retouraanvraag en sturen verdere instructies.
3. Retourkosten
De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. In sommige gevallen zijn ze nader overeen te komen na contact via het hierboven genoemde e-mailadres.
4. Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:
-
Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geschikt zijn voor retour en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
-
Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten
-
Digitale producten of downloads
5. Terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag (exclusief eventuele oorspronkelijke verzendkosten – indien van toepassing) terug op dezelfde betaalmethode waarmee jij hebt afgerekend. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.
6. Beschadigde of verkeerde levering
Heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op via ornarca.company@gmail.com met foto’s van het product en de verpakking. Wij zorgen voor een passende oplossing.
7. Leveringsproblemen
Bij verlies van een pakket tijdens transport zullen wij ons best doen om dit probleem in samenwerking met de leverancier en vervoerder op te lossen.